10 minuter kvar av sommarlovet.

Kommer en snubbe hit imorgon och fixar med elen. Det var något jättekonstigt med den. Den funkar, men endast om man har spisen på, fast spisen funkar inte ändå, haha jättekonstigt. Men men, får det fixat om några timmar vilket är huvudsaken. 
Ikväll har jag spenderat min sista sommarlovskväll hos Sara. Vi tittade på lite Pirates of The Carribean-filmer, det var mysigt. Stackarn mådde inte bra, så snäll som jag är höll jag henne sällskap. 
Men nu är det dags att försöka sova. Vill ju inte försova mig första dagen på Stage. Iih, är nästan helt exhalterad! Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Elina

hihi låter mysigt! vi har haft lite kalas här hemma för min syster fyller 25 :) sen så har jag träffat en kompis på kvällen! :)

2011-08-21 @ 23:59:14
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback