Aldrig att jag går den vägen till Berkvara igen ..

Självklart skulle det vara sol idag med, så det var jättevarmt. Vägen dit kändes som en evighet, men vi kom fram. Hade dessutom underhållingsmusik hela vägen, så det gick minsann. Axel, tror jag han heter, spelade ukulele och sjöng. (Han har förövrigt en assnygg tatuering, ville bara påpeka det.)
När vi var i Bergkvara gick vi ner till havet, där vi skulle va. Väl där grillade vi och gick igenom ett häfte med information. Sen medan våra mentorer pratade med var och en, förutom vissa som de inte hann med, fick vi andra ta kontakt med varandra.
Sen när vi skulle gå tillbaka till Torsås gick jag med Viktor, trevlig kille. Och nu, nu äntligen, sitter jag i lägenheten och vilar fötterna, dricker sockerdricka och bara latar mig .. åh, så skönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback