Datorinfo, individuella samtal, och fika.

Idag gick vi igenom lite datorinfo, vi fick bl.a. inloggningar till skolpost, dexter och till skolans datorer. Det var i princip det enda vi gjode i dag, förutom att de som inte haft individuella samtal med någon av mentorerna skulle ha det. Så det fick jag och Matilda göra, vi fick prata med John, enskilt då vill säga.
Träffade tvåorna, treorna och några som redan gått ut också. De som gått ut är på skolan för att repa inför imorgon, då vi har den där middagen med underhållning och lite så. Trevlans!
Slutade runt 12-tiden och då gick jag och Matilda till Ica för att handla lite. Sen följde hon med mig hem för att titta hur jag bor, vi pratade en stund, men sen tog hon bussen hem. Nu sitter jag alltså i lägenheter själv och ska ta mig en liten fika.
Kommentarer
Postat av: FILIPPA

shit vad fint det var när du hade... nån stad? som bakgrund :D

2011-08-24 @ 15:42:08
URL: http://filippasstil.blogg.se/
Postat av: Almedina

Sjunger du mycket på din nya skola? Eller vad är det du gör? :)

2011-08-25 @ 06:49:36
URL: http://almezemanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback