Det är inte varje dag man sitter med sin syster på en motorväg och spelar Kalaha.

När syrran skulle åka hem ifrån Öland idag fick hon punktering, så vi åkte för att hjälpa henne. Vad händer då? Jo, den saken som man skruvar loss färlgarna med, den gick av. Så pappa och bror min åkte till Nybro för att möta upp min kusin, där de fick låna hans. Under tiden sitter jag och Elin och spelar spel, Kalaha, mitt ute på motorvägen. Och hon undrade varför de glodde, haha. Sen precis innan pappa och Albin kom tillbaka, så kom det en kille och frågade hur det gick osv, sen sa han: "Jag åkte förbi för en timma sen och då stod ni också här." Och där satt vi med vårat spel, haha lite halvpinsamt, men men.

Om några timmar bär det av, mot Torsås. 
Är fortfarande inte nervös, men jag kommer väl säkert sitta och sakna mitt "vanliga" hem redan på söndag. Nu ska jag sova några timmar i soffan (sängen är ju nerskruvad), sen ska jag upp igen och fixa lite småsaker. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback