Det börjar närma sig flytt för min del.

Jag har nu en stoooor hög med saker som ska med till Torsås. Och ja, det ligger i en hög, i kassar, för jag har inga flyttkartonger, ehe. Har till och med införskaffat diskmedel, golvmedel .. och sånna där saker ni vet.
Så i ena hörnet av rummet står det flytt-saker, i andra hörnet står det saker som ska säljas. Det anordnas en "loppis" här där jag bor om två veckor, så jag och min familj tänkte att man kunde ge det ett försök, eftersom att vi ändå har så mycket som bara skräpar, men som kan glädja någon annan för en billig penning.
Imorgon måste jag måla mitt bord igen, så det blir ännu finare. Sen ska jag fortsätta att rensa och packa, yeeeey, men jag gillar det.
Men nu ska jag chilla, ligga i sängen och vänta tills 2 & 1/2 men börjar.
Kommentarer
Postat av: Anisa

Jag har två akustiska, mer än så vet jag inte hahah. men jag går på gitarr och spelar hemma, det är väldigt roligt! :)

2011-08-16 @ 23:40:10
URL: http://aniisaa.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag kommer sakna dig! Eller rättare sagt, jag saknar dig!

2011-08-17 @ 00:26:26
URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback