Does he love me? I want to know.

Idag hade vi musik hela dagen. Det vi började med var att välja vilka som ville spela och sjunga vad på alla låtarna. Jag satte upp mig på 5 låtar:
  • Robyn - Hang With Me (leadsinger)
  • Cher potpurri - The Shoop Shoop Song (leadsinger)
  • Neil Young - Keep On Rocking In A Free World (backroundsinger)
  • Vikingarna - Djingis Khan (backroundsinger)
  • Erik Hassle - Hurtful (piano)
Så vi får väl se hur det går, men det ska väl funka, eller? Ja!
Vi började sedan att repa på två låtar som ska vara med på vår cabaré. Och jag säger som så, att låter det såhär bra nu, vänta en månad till, ehehe.
Vix skrev innan också om att hon ville ha med mig på en spelning i Nässjö, exciting!
Nu börjar det bli mörkt ute, bäst att tända lite lampor, sätta på en mysig film och laga till något gott, vad det nu kan tänkas bli. Vi får se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback