Försovit mig!

Egentligen inte, men mitt alarm ringde inte. Eller så har jag stängt av det i sömnen. Hur som haver så känns det inte speciellt bra för idag ska vi ha idrott för första gången. Men den missar jag nu, så jag får gå på nästa lektion istället. 
Igår när jag och Sara1 gick hem ifrån Sara2 spårade vi ur totalt och började regissera "Clownen i Torsås". En typisk skräckis ska det bli, och den ska handla om clowner och deras smile. Vi imiterade skådespelarna och det var då tur att ingen såg oss .. haha! Fast det var faktiskt några som gjorde det, väldigt pinsamt. 
Men nu har jag valt kläder och så, dags att dra på sig dem. Vill inte komma försent till nästa lektion, ehe. Den börjar dock om en och en halt timme, men ändå. Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback