Första dagen på Stage4you.

När jag kom till Stage stod Classe och Ann på scenen och underhöll med sång och musik. Sen pratade rektorn en stund och när han var klar fick vi gå till våra klasser, mentorer och klassrum. Det hölls presentationer av olika lärare och vi hade rundvandring på skolan och ute i samhället för att veta vart allt ligger och så (vilket jag redan vet). Efter det var det lunch och sen fick vi sluta, vid 12. 
Schemat vi har fått är rätt chill och jag trivs med det, yess. Dock har vi inte samma schema denna veckan som resten av terminen, för hela första veckan ska vi bara göra roliga saker och lära känna-saker.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och väntar på att Sara ska höra av sig, hon färgar sitt hår. Sen ska vi äta pizza (om pengarna vill överföras till mitt konto vill säga). Hoppas ni också hade det bra om ni nu började skolan idag, annars .. hoppas ni haft det bra ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback