God morgon världen, säg vad som står på.

Än så länge känns det hur bra som helst med flytten och allt.
Igår hälsade jag på min granne, en söt liten tant, som dock ska flytta nästa vecka. Fast hon flyttar bara till huset brevid, så det dröjer nog inte länge innan jag får en ny granne. Kommer förmodligen bli en ungdom, kanske någon i min klass, who knows?
Det blev ingen cykeltur igår trots att vädret var hyffsat. Jag fixade en myskväll med mig själv, dvs att jag köpte lite glass och satte på en film, "Two weeks notice". När den nästan var slut, messade min vän Sara, som också bor i Torsås, att hon skulle gå och handla och då passade jag på att träffa henne. Det blev att hon följde med och tittade på min lägenhet och vi pratade väldigt länge. Träffade även en söt liten fluffig kisse, åh vad söt den var.

Nu har jag ätit frukost och undrar vad jag ska göra av dagen. Vi får se helt enkelt. Har dock en kasse kvar som jag inte packat upp, lika bra att göra det. Sen är det fint vädet ute, så idag kanske det blir en cykeltur, haha.
Kommentarer
Postat av: Maria

sv: hahaha skönt att inte vara den enda!

2011-08-20 @ 20:05:11
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback