Good morning, sunshine!

Sagt och gjort, jag fick mycket gjort igår. Men jag har otroligt mycket kvar, som jag ska  fixa idag. Ikväll ska vi lasta på släpet, sen åker vi imorgon på morgonen. Än så länge är jag inte nervös på något sätt, men nervositeten kommer och går. Pratade med hyresvärden igår, och han hoppades att det skulle gå bra för mig. Och det hoppas jag med! 
Men jaja, lika bra att jag sätter igång igen, så det blir klart. Ska bara kolla klart på "Plastikdoktor 90210", rätt intressant ändå.

Dagens horoskop: Du har mycket att se fram emot nu. Det här blir en populär tid för dig! Gå med i klubbar och föreningar.
Kommentarer
Postat av: Maria

sv: gick helt ok faktiskt, hoppas jag träffar dig nån dag hannah :)

2011-08-18 @ 13:21:57
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback