You say it best, when you say nothing at all.

Idag fick jag en ny granne, en kille som ska börja i min klass. Har dock inte fått någon skymt av honom än, men såg när de kom med bilen och släpet i följd.
Träffade Sara i några minuter, vi gick och handlade lite mat tillsammans. När jag sedan gått hem och lämnat det tog jag min cykel och tog mig en liten tur. Hittade en idrottsplats där jag satte mig mitt i gräset, i solen och ringde mormor.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och tittar på Notting Hill, mysigt.

Kommentarer
Postat av: michelle

Fin blogg du har!



Följa varandra via bloglovin?

Var då också med i min tävling om en valfri

"Special designad" kamerarem, det ända som behövs är att du

följer mig på bloglovin och att du skriver en söt kommentar om att du är med. Kram :)

2011-08-20 @ 21:36:30
URL: http://michellepunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback