Naturkunskap 1b.

I brist på annat tänkte jag sätta mig ner och skriva lite naturkunskap 1b.
Det kommer förmodligen sluta med att jag börjar skriva på något annat istället, för jag har en annan sak att skriva, en lite mer hemlig sak, hihi. Och eftersom att den är hemlig, så kan jag ju inte avslöja den här, nog om det!
Jag måste ta ut pengar med, för imorgon har vi möjligheten att fixa skåp, och jag vill verkligen ha ett skåp att lägga böcker och sånt i, rätt skönt att slippa gå och släpa på det. Måste köpa frimärken också .. haha. Så mycket jag ska göra, fast ändå inte. 
Idag övade vi lite koreografi till "Rock The Night" som ska bli vår grand finale. Och imorgon ska vi repa "Hang With Me" och "Hurtful", vilket jag inte vet hur det kommer att gå med tanke på att jag sjunger på första låten och spelar på den andra. Men det ska nog gå finfint!
Kanske ska tillägga att jag samlade vuxenpoäng igår kväll! Jag gick ner i källaren för att tvätta, två gånger till och med, det gick rätt bra ändå. (Det är världens läskigaste källare, jag lovar.) Fick ännu mer vuxenpoäng idag då jag vek ihop tvätten och la in den där den ska vara. Jag har även diskat, ätit någon god pasta-grej och efterrätt, ehe. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback