Cat Tapestry.

Godkväll, eller godnatt, ja vad säger man?

Sitter här och blir ännu mer sugen på mina Jeffrey Campbell då jag nyss fick ett mail om att skorna med katter på nu finns i min storlek. Men eftersom att jag inte är miljonär och väntar på att mina röda spikes ska komma ut, så tänker jag inte köpa dem. Utan jag väntar på mina lovely ones, hihi.

Har inte gjort nånting idag. Var till en början själv i huset, men sen när de andra kom hem har jag i princip inte gjort nånting annat än att titta på tv och spela wordfeud, haha. Vilket liv va? Inte direkt.
Men imorgon, då ska jag träffa min finaste vän Frida, längtar så mycket!
Aja, bjöd på en snabb update! Ska se om det går någonting bra på tv:n nu, hahah! Ciao!
Kommentarer
Postat av: Heidi

Svar: kollade hemsidor om man kunde byta efter ett år till en annan skola&ett annat program.. Vi kan snacka mer om det sen.

2011-12-30 @ 00:56:29
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback