Dear Santa, give me a job this christmas.

God eftermiddag på er!

Hela gårdagen bestod av en massa bussresande, men det gick relativt fort när jag hade musik i öronen och facebook i mobilen. När mamma hämtade mig i Vrigstad så körde jag hem. Och väl hemma så myste jag med mina kissar och hade snöbollskrig med hunden. Inatt har det snöat ännu mer, så alldeles strax ska jag och hunden gå ut på promenad mot mormor, och då lär vi ha snöbollskrig igen.
Om allt går som på räls nu, så kommer jag inom en snar framtid äga, inte bara ett utan, två par Jeffrey Campbell Lita skor som ni såg bild på i föregående inlägg. Och jag hoppas verkligen det gör det, för då blir jag glaaaad, haha.
Nu ska jag fortsätta mitt jobbsökande, blir bara mer och mer desperat ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback