Ingen snö och andra advent har redan passerat.

Hej på er!

Kom hem från Stage för ett tag sen, ringde ett samtal när jag kom hem, angående mitt modem. Så nu funkar det nya som det ska.
Har ätit choklad också, nästan en hel 200g Marabou Digestive, inte bra. Ska ställa mig och laga riktig mat nu istället, undrar vad jag ska laga till idag, men jag hittar något. Saknar när det inte var så extremt kallt ute, då man kan gå på promenader, haha. Gjorde ju det mycket i början om ni kommer ihåg? Ska det vara kallt ska det också vara snö.
Det snöade jättemycket igår när min bror körde ner mig hit till Torsås. Men här finns ingen snö överhuvudtaget, och andra advent har redan passerat .. vad är det här?!
Strax kommer Sara hit, det är tydligen läskiga gubbar vid hennes lägenhet, hahah.
Men nej, nu ska jag laga mat. Vi hörs! :)


Mina fina Lisor (grisar) som jag gjorde igår.
28 grisar av 76 pepparkakor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback