Julafton och juldagen 2011.

Hej mina kära läsare! :)
Hoppas att ni hade en riktigt god jul, det hade i alla fall jag. Titta bara på bilderna här nedan!

Vår fina gran med alla julklapparna.
Som de flesta andra familjer åt vi julbord, tittade på Kalle Anka, fikade och delade ut julklappar.
Senare på kvällen kom våra kusiner hit och de blev grötfest, dock gick en gryta till spillo då min otroligt
smarta bror hade råkat salta gröten när han skulle salta sina popcorn ..

Jag blev otroligt glad över mina julklappar.
Fick världens mysigaste filt som jag velat ha så länge. Sen fick jag även inredning till lägenheten.
Väckarklocka så jag ska kunna gå upp på morgonen, skivor med Melissa Horn, snapsglas hahah. 
Parfym, underkläder, en mixer, pengar .. ja, allt som jag velat ha helt enkelt. Tack, tack!


På juldagen firade vi ytterligare lite jul hos mormor med kusinerna.
Vi åt även där julmat, fikade och delade ut lite julklappar.
Här delar mormor ut julklappar till alla oss barn och barnbarn.

Det här var vad vi fick. 
Pengar och en chokladask med nästan världens godaste choklad. Tack, fina mormor!
Men även om jag hade en riktigt bra jul, så var det någon som fattades. 
Vår alldeles egna tomte fanns inte ibland oss. 
Finaste morfar, finaste vännen, finaste tomten, vi saknar dig något ofantligt.
Men jag hoppas du hade en riktigt bra jul däruppe bland molnen, längtar tills den dag vi ses igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback