Julens Hjältar.

Hej!

Känner att uppdateringen här bara blir sämre och sämre, ska bättra mig, promise!
Skulle åkt till Göteborg idag, men det blev inte så. Jag stannade i Jönköping och träffade Matilda en sväng. Träffade även Mickan och Frida en snabbis, så trevligt, även om det bara var några minuter.
Nu jag jag nyss kollat klart på "Julens Hjältar". Alldeles strax ska jag börja på "Sunes Jul", hahah. Jag sitter och tittar igenom gamla julkalendrar med min vän Anton. Häromdan var det "Mysteriet på Greveholm" och i veckan ska vi titta på "Jul i Kapernaum". Har dock inget minne av den sista, men kanske får tillbaka det när jag ser den, vem vet.
Blir sur över att det inte är någon snö .. än. Det snöade tydligen här idag, men det var ju ingenting jag märkte av eftersom att jag inte var hemma, utan i Jönköping. Och jag vill att den ska lägga sig tjock och fin på marken .. GE MIG SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback