Julkonsert i Torsås, Mingel och annat kul.

Så dålig uppdatering jag gjort här, men nu är det lov, så nu har mer tid åt min kära blogg.

I måndags hade vi vår sista julkonsert, i Torsås kyrka. Det gick relativt bra om man bortser från att jag lät Sara sjunga min vers istället. Hon och jag sjöng tillsammans "Ave Maria", Beyoncé's version. Så eftersom att jag inte sjöng min vers, så sjöng jag bara stämmor. Men det gick och det var en kul konsert!
Efteråt hälsade jag på familjen lite och sedan var det lite fest. Kvällen slutade dock med att jag och några få vänner satt och hade djupa samtal om religion, det var trevligt, intressant, mysigt .. och allt det där.

I tisdags hände inget speciellt, vi hade vanliga lektioner och gjorde i princip ingenting. Hade dock betygssnack och jag kan säga att jag blev både nöjd och inte nöjd. Hade jättebra betyg i något, jättedåligt i något annat. Men, det fixar jag nästa termin!

Idag var det sista dagen på första terminen på Stage. 
Vi hade två vanliga lektioner först, idrott och SO. Idrotten var rätt rolig, det blir vad man gör det till, right? Och SO:n var också hur härlig som helst då jag och Lisa flippade ur. Som vår lärare John sa, det var en julklapp till honom att vi tog jullov redan där, haha. Han ska vara pappaledig nästa termin, så jag undrar vem vi får som vikarie ..
Efter lektionerna var det i alla fall mingel i foajén, med pepparkakor, clementiner, glögg och skumtomtar. Vi gick runt och pratade med allt folk, julkramades och hade allmänt trevligt.
Vi fick även en julklapp, en CD med vår cabaré på. Kollade på det innan och ångrar att jag gjorde det, haha. Cabarén är något av det dåligaste jag någonsin framfört, inte ett bra första intryck alltså. 
Men nu planerar vi en egen konsert till hösten, så ska försöka visa vad jag kan där!
Nu är jag hemma i Björköby, vi har jättemycket snö här, så mysigt!
Ska nog påbörja säsong 4 av O.C nu, eheheh. Vi hörs! Godnatt! :)

Ta en titt på vår julhälsning från Stage4you!
http://vimeo.com/33974724
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback