O.C hela dagen.

Jag ber verkligen om ursäkt för denna kassa uppdatering. Men jag kan väl skylla på att jag varit lat och att mitt modem inte heller vill fungera som det ska. 
Just nu sitter jag och tittar på O.C, har gjort hela dagen. Eller dagen och dagen, jag vaknade halv 4 på eftermiddagen idag. Hade ju inte lite ångest när jag vaknade eller så. Hatar att sova bort halva dagen, och nu sov jag inte bort halva, utan nästan hela
Igår umgicks jag med mormor rätt mycket och sen åkte jag buss ner mot Torsås. Trodde jag skulle avlida där ett tag när jag insåg att jag glömt mina hörlurar i mammas bil, men jag sov på vägen ner, så det var lugnt. På stationen i Kalmar träffade jag Tobias, som går i min klass. Han mobbade mig för att jag satt och stickade, haha. Vi satt och pratade tills bussen till Torsås gick, så det fördröjde tiden.
Sen somnade jag visserligen nästan när det var morgon, men ändå, jag sov för länge.
Vilken tur att vi var lediga idag! Imorgon är det back to school som gäller.
Nu ska jag fortsätta titta på O.C och lata mig ytterligare. Vi hörs, ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback