Så .. vad har hänt i helgen?

Fredags: I fredags åkte jag buss halva dagen. När jag väl var hemma firade vi mamma med tacos och tårta som jag och min syster hade gjort i ordning. Utöver familjen, så var mormor och Simon hos oss. Det var mycket trevligt!

Lördags: I lördags sov jag halva dagen, nej inte riktigt, men jag sov länge. Senare på dagen var det dags för julkonsert. Kändes rätt skumt att sitta och titta på när det var 10 år sen senast jag gjorde det. Saknar det där! Men, dem klarade det galant ändå.
På kvällen träffade jag min vän Rebecca, vi drack glögg, åt lussekatter och godis, samt tittade på "Water for Elephants". Det var jättemysigt!

Söndags (idag): Idag var jag en sväng på Dollar$tore och inhandlade de sista julklapparna. Ehehe, blev en hel del till mig själv också. Sen blev det lite mys och mat innan jag tog tåget till Kalmar, där jag sedan bytte till buss och åkte vidare till Torsås. Och här är jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback