Sovit i 6 timmar, kul att försöka somna om igen ..

Hello!

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, Stage på dagen och hemma på kvällarna. Har varit uppe sent också flera dagar i rad, så jag vaknade nyss efter några timmars sömn, rättare sagt 6 timmars sömn, ehe. Så det blir kul att försöka sova sen, great! Eller .. ?

Som många redan vet har min mobil valt att förstöra mitt liv lite grann. I måndags morgon slutade den fungera, dvs jag kan inte skicka sms eller ringa till någon, och folk kan inte nå mig heller. 
Försökte prata med pappa på skype om detta, då frågade han:
"Kan du ringa killen på Qall om din telefon, eftersom att jag inte når dig?"
Hm, ja pappa. Det är ju lätt för mig att ringa killen när jag inte har något att ringa på. Hahah, ibland är han inte världens smartaste direkt! Men men.

Eftersom att min mobil inte fungerar så vet jag inte heller hur jag kommer hem imorgon. Jag vet inte om det är någon hemma som kan åka ner och hämta mig, det är i och för sig inte så kul för dem heller att åka i två timmar för att hämta mig. Sen så kan jag inte ta emot buss-biljett i mobilen eftersom att den inte fungerar. Såååå, jag vet inte. Men jag vill hem, för mammi fyller år och jag har bestämt dejt med min fina vän Rebecca, haha. Blir sur om jag inte kommer hem till helgen!

Men ja, nu vet ni lite. Ska kolla på O.C nu, hihi. Pusshej!


Fin bild på Rebecca från vår förra dejt, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback