Try to find out what makes you tick.

Sitter här och lyssnar lite på fin musik, kom hem för ungefär 2 timmar sen.
Det var jag och Rebecca, en massa 5-åringar och min gamla fritidsledare som var och tittade på "Alvin & gänget 3", haha. Filmen var i alla fall jätterolig och inte minst söt, älskar dem små ekorrarna.
Träffade Alicia, en vän som jag inte sett på år och dar, så fick en liten pratstund med henne, trevligt! :)
Och på mellandagsrean fick jag med mig lite hem. Tights, ett linne, underkläder och smycken. Bra dag!


Halsbandet, älskar det verkligen. Djuret symboliserar min morfar, finns en historia bakom det.
Och earcuffen, fick två stycken för ett billigt pris. Jag som velat ha en så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback