Fin eftermiddag tillsammans med fina Frida.

Hej era nattugglor!

Haft en riktigt bra dag tillsammans med min fina Frida. 
Innan jag åkte till henne, åkte jag runt med mor och far och fixade lite grejer. Vi fixade ett ICA-kort, lite nytt från Team Sportia, tights och även ett par nya örhängen som jag ska använda imorgon då jag firar in det nya året. Kommer att fira med familjen och ett par vänner till oss. Ska även spela och sjunga, så det blir nog kul! :)

Anyway, jag och Frida satt mest och pratade eftersom att det var så pass längesen vi sågs. Vi pratade om det mesta mellan himmel och jord. Sen åt vi gott som hennes mor hade lagat till, tror jag i alla fall, haha. Därefter skulle jag följa henne till Bäckseda, till hennes kille. Men vi kom inte så långt då han ringde och var i stan. Så medan vi väntade på att min bror skulle komma för att hämta mig, så körde vi runt lite bland gatorna i Vetlanda.
Det var väldigt trevligt att träffa henne, så längesen.
Just nu sitter jag och tittar på "Pensionärsjävlar", i brist på annat, haha.
Bjuder inte på någon charmig bild idag eftersom att jag sitter mid mammas lilla dator. För både min och pappas internetanslutning fungerar inte av någon konstig anledning, får hoppas det fixas snart. Vi hörs! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback