Adventsmys hos mormor med släkten.

Godkväll på er! :)

Jag somnade med datorn framför mig igår, haha. Tydligen så hade den åkt ner i golvet inatt och alla hade vaknat, men inte jag. Och tydligen hade mina päron frågat om jag ville följa med till en ny affär som öppnat i Eksjö, Dollarstore. Men det har jag då inget minne av, antar att jag var ganska borta och sov som en stock.
Sov i alla fall bort halva dagen idag, surt, men behövligt. 
Vid 5-tiden så gick vi till mormor och hade lite adventsmys. Fick även en chokladkalender av henne, så nu har jag något att mumsa på fram till jul! Allt är så julmysigt här hemma. Ljusstakar och fina gardiner överallt. Mörka rum med endast lite ljus i. Åh, ska julpynta lägenheten när jag kommer tillbaka, haha.
Ikväll ska jag titta på "Så mycket bättre", Martin är värden ikväll. Kärlek, ehehe.
Hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska jag i alla fall ha! Tjingeling!
Söt bild som jag tog idag när jag vaknat.
Mys med kissen och smoothie, fint.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback