Är så trött att jag går och lägger mig nu.

Godkväll mina fina!
Har gått och gäspat hela dagen, verkligen varit supertrött. Så alldeles strax ska jag gå och lägga mig, för att spara energi tills imorgon kväll då det är spelning på G. Men först ska jag berätta lite vad jag har gjort idag.
Hela förmiddagen var en riktigt slö tid, jag satt och sov framför datorn kan man säga, haha. Sen tog jag en dusch, i hopp om att jag skulle kvickna till lite. Sen gick jag, mammi, min syster och mormor upp på kyrkogården för att tända ljus på gravarna. Inte alla gravarna förstås, utan på morfars och gammelmormors. Kyrkan bjöd på fika, så där träffade jag min gamla kantor, så det var kul!
Resten av dagen har bestått utav rep med Viktoria och Oskar. Vi ska spela i Nässjö imorgon, och för att vara första gången vi repade lät det rätt bra. Men man kan alltid finputsa på allting och det ska vi göra imorgon innan spelningen.
Men nej, nu känner jag hur det rycker i ögonlocken. Dessutom är spelningen på kvällen, det heter trots allt "Nattljud". Så ska jag orka vara uppe är det nog bäst att jag går och lägger mig nu. Vi hörs imorgon, natti!
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback