Behöver strepsils för att få rösten tillbaka.

Godmorgon!
Min röst är helt väck, helt förstörd, helt slut. Hela jag är slut, hatar förkylningar. Jag blir sällan sjuk, det händer liksom en gång på två år kanske, men när jag väl blir sjuk, då blir jag verkligen SJUK. Och jag vet att det brukar hålla i sig länge också, så jag kämpar för att få tillbaka min vanliga röst. För på Stage kan man inte vara sjuk allt för länge, nästa konsert är nästa måndag. 
Jag har druckit hur mycket te som helst, ätit äpplen, ätit gröt .. behöver strepsils.
Men oavsett om jag inte är så bra så tänker jag bege mig mot Stage ändå. Vi har rep idag också, från 11:00 tills ikväll nångång. Får se hur länge jag orkar, men jag vill ju vara med, så det kommer bli att jag stannar i alla fall, haha.
Nu ska jag klä på mig och sminka mig lite innan jag drar, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback