Varför det varit så dålig uppdatering i helgen:

Hej på er!
Jag har uppdaterat rätt dåligt sen i fredags, men jag ska berätta varför. 
I lördags åkte vi jättetidigt ifrån Torsås för att åka in till Kalmar och rigga upp scenen. Vi skulle som sagt spela på gymnasiemässan, utomhus dessutom. Det var rätt kallt till en början, men sen kom vi igång och då blev det genast mycket varmare. Vi sjöng dock med vantarna på, haha! 
När vi varit där i några timmar och sedan riggat ner och hela fadderullan så följde jag med Matilda in mer mot staden. Och där träffade vi hennes familj som jag åkte med till min kusin Martin, som jag skulle sova hos. 
När jag väl var hos Martin så somnade jag nästan direkt efter att han stuckit iväg för att handla. Sen var jag trött hela kvällen, men ändå gick vi till hans grannar och tittade på film. Två stycken, "My Idiot Brother" och "Super 8". Första filmen tyckte jag var rolig, riktigt bra film. Den andra var inte riktigt min typ av genre, men det var en trevlig kväll!
Idag (eller igår, beror på hur man vill se det) så har jag varit på släktkalas i Högsby och firat min kusin som snart fyller år. Det var trevligt. Tog sedan tåget från Högsby till Kalmar för att vänta på bussen till Torsås. Och nu, skriver jag med min vän Lisa samtidigt som jag lyssnar på fin musik. Ska dock sova snart, är trött, det är sent och jag börjar skolan 09:10.
Så ja, vi hörs imorgon, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback