Dag 11 - mina syskon.


Det är ingen ordning på vem som är äldst och inte. Men hur som helst, om jag börjar längst upp ifrån vänster och går i sidled, då borde ni fatta vem jag berättar om.
  1. OSCAR - Det här min bror som gillar att sjunga och spela gitarr. Just nu jobbar han på posten och han drömmer om att snart köpa ett eget hus uppe i Norrland.
  2. ELIN - Hon är min syster som folk ofta blandar ihop mig med. Då vi har lika frisyrer i alla fall. Just nu är hon i Spanien och pluggar till reseledare.
  3. ERIK - En av mina "halvsyskon". Just nu pluggar han. Innan han började med det var han ungdomsledare i Fiskebäck, där han även bor. För två och ett halvt år sedan gifte han sig med Sara och nu har de en son som heter Theodor.
  4. ALBIN - En bild i plattat hår (går i princip aldrig att få ner det då han har krull egentligen, haha). Gillar att arbeta. Om somrarna hjälper han en bonde uppe på norra Öland, har gjort ända sen barnsben. Går sista året på Nifsarpskolan i Eksjö, fordon.
  5. JONAS - Mitt halvsyskon som jag faktiskt känner minst utav dem allihopa. Han jobbar i alla fall i feskekörkan i Göteborg, den måste ni hört talas om. Man kan inte ha varit i Göteborg utan att varit i feskekörkan. Har två döttrar, Linn och Moa.
  6. SOFIA - Mitt äldsta halvsyskon som är 3-barnsmamma och bor även hon i Göteborg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback