Dag 13 - Den här veckan.

Måndags:
  • Måndags var det heldag på Stage. Dock kom jag några minuter försent eftersom att vi haft gig, plus repat hela helgen och jag var trött. När jag väl var där repade vi i alla fall på "Black or White".
    Var duktig och handlade, städade, lagade mat och så vidare ..
Tisdags:
  • Stannade hemma den här dagen för jag kände mig inte så bra, var jättehes. Blev dock bättre framåt natten, då även Lisa kom hit för att arbeta med engelskan. Hon sov här.
Onsdags:
  • Fick sovmorgon eftersom att vi inte var med på badet. Kunde dock fått ännu längre sovmorgon, men vi trodde att vi skulle ha SO den dagen, men icke. 
    Sånglektion på eftermiddagen där jag och Ann, sångläraren, pratade om vad jag ville förbättra mig på vad gällde sången, vad jag gillade att göra allra helst och om allt jag gjort musikaliskt sett innan jag kom till Stage.
    På kvällen blev jag och Lisa klara med engelskan. David kom hit och vi tittade på "Timon & Pumbaa", båda sov här.
Torsdags:
  • Var modell åt Ida på morgonen, sminket blev jättebra. Hade inga lektioner pga av detta, förutom lite musik sen mot eftermiddagen. Men jag var endast med på den delen där Martin gick igenom lite mick-information för sen gick jag hem.
Helgen:
  • Imorgon kommer jag självklart gå till Stage igen. Men när jag slutat så åker jag mot Högsby för att åka med min moster hem till kära Björköby. Ska bli riktigt skönt att få komma hem, i alla fall en liten stund. Inte varit hemma på tre veckor tror jag. Så i helgen blir det family-time och mys med mormor och mina kissemissar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback