Dygnade med Nellie inatt, stage-style.

Ta tag i mitt liv ja .. stack till Nellie klockan två mitt i natten. Vi dygnade, idioter som vi är. Det var i alla fall väldigt trevligt, även om jag varit trött hela dagen idag.
Helt ärligt kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde på Stage idag, jo att vi hade kör. Men sen vet i sjutton vad vi gjorde. Bror min kom i alla fall och hämtade mig sen  mot eftermiddagen. Märkte inte ens när han kom, så borta var jag. Och jag sov hela vägen hem. 
Jag var faktiskt några år äldre och gick på auktion när jag kom hem. Har varit en "tradition" sen jag var liten. Fick med mig en jättesöt ljusstake som mormor skänkt dit, hähä. Sen har jag inte gjort mycket annat än suttit här och glott hela kvällen.
Ska alldeles strax sova, så nattinatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback