En dag i staden Vetlanda med Amanda, Kajsa & Marika.

Hey cuties!
Lite uppdatering om de senaste dygnet kanske?
Minnesgudstjänsten igår var lite jobbig, det var så många man kände som de tände ljus för. Sen var det så underbar musik med, så man kunde inte låta bli att fälla en tår.
Efteråt fikade vi hos mormor, det var mycket trevligt.

Idag sov jag rätt länge, men jag var tvungen att gå upp tidigare än vad jag hade kunnat göra eftersom att mormor och min bror skulle komma hit på middag. Sen åkte jag lite tidigare ifrån det eftersom att jag ville träffa Amanda inne i stan innan hon åkte hem till Stockholm igen. Jag hann, vi han visserligen bara träffas i kanske 10 minuter, men det var 10 väldigt trevliga minuter. 
När hon åkt var jag med Kajsa, vi fikade och pratade om hur livet på högstadiet var, en massa minnen och sånt. Vi ringde Marika och sa att hon skulle komma in till stan, det gjorde hon. Vi gick hem till Kajsa och tittade på film. 
Bror min hämtade sedan oss runt halv 9-tiden, vi tog en sväng förbi Donken innan vi åkte hem, haha. Men nu är jag hemma och chattar lite med min vän Heidi, ta en titt i hennes blogg vettja, hon skrev nyss ett jättegulligt inlägg om mig! :') Tjingeling!


Min älskling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback