Hakuna Matata! Gör att man blir glad.

Inte uppdaterat med text på några dagar nu, det är för att jag varit lite nere på senaste tiden, vilket jag fortfarande är. Men nu har jag tittat klart på "Jorden runt med Timon & Pumbaa" och vad är det alltid dem säger? Jo:
"Hakuna Matata! Det är ord som är bra. Hakuna Matata! Gör att man blir glad. Finns inga bekymmer, man är lycklig var dag. Är en härlig frid, filosofi. Hakuna Matata!"
Så nu är jag på lite bättre humör. Har nu gitarren i famnen och bästa nallen brevid mig. Dessutom har jag endast ett par ljus som lyser upp lägenheten, mys om något. 

I tisdags sov Heidi hos mig, vi tittade på "Alvin och gänget" mitt i natten, blev kanske 3 timmars sömn den natten. Igår natt sov Matilda hos mig, vi umgicks med Heidi, Lisa & David på kvällen. Sen när vi kom hem till lägenheten igen så var vi inte trötta, så vi satte på filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", det var trevligt men vi somnade efter halva ändå. Men det har inte blivit mycket sömn de senaste dygnen, som tur är har vi sovmorgon imorgon. Och har jag tur slipper jag vara med på friluftsdagen och då får jag sovmorgon till 13:00 för en timme senare ska vi repa inför lördag.
Men just nu tror jag att jag ska gå och lägga mig (kommer inte hända ändå), så att jag piggnar till ordentligt imorgon. Hörs imorgon! Nattinatt med er!


Bild ifrån imorse, tidigt på morgonen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback