Hemma från en helt amazing konsert på Stage

Jag säger då det .. Dan Hylander. Vilken man, vilken musik, vilken stjärna!
Aldrig hört snubben innan men han toppade nästan Winnerbäck. Okej, nej, det gjorde han inte. Inget slår Lasse. Men det var bra, det var Winnerbäck-känsla över det hela. Så himla bra!
Kvällen började med ett bluesband ifrån Mösterås, sväng i gubbarna alltså, haha. När de spelat någon timme så var det dags för Dan Hylander med orkester, som även hade med sig en gästartist, som var Calle Kristiansson. Underbar man det med! Så kvällen var ganska lyckad och det var så kul att se tre av mina vänner spåra ur totalt framför scenen. Jag och Lisa hakade på lite mot slutet, haha. 
Hur som helst, ni förstår inte hur bra det var! Och jag hade föresten fel, idag var bara live-inspelningen av hans skiva. Imorgon kör han igen och det är DÅ det är direktsändning. Haha, eller jag tror det var så! Känner att jag har koll .. hm.
Nu ska jag äta lite nudlar, och sen packa, till sist sova. Imorgon ska vi uppträda på gymnasiemässan i Kalmar, utomhus. Kan komma att bli kallt, får hoppas det inte blir det. Men ja, ciao! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback