Julklappsidéer och underbar musik.

Lyssnar på min mysig musik till tusen-lista på spotify i väntan på att min vän Marika ska komma hit. Målat naglarna har jag också gjort, i en härlig lila färg.
Kissen ligger här brevid mig och sover så sött, kan dock inte bädda sängen för det, haha.
Innan idag gick jag in på lite olika hemsidor för att titta efter julklappar. Det är ju faktiskt bara ungefär en månad kvar till första advent, tiden går så fort nuförtiden, alldeles för fort. Jag har redan gått en halv termin på Stage, helt galet. På tal om tid, ni glömde väl inte att ställa om klockan häromdagen? En timme bakåt skulle den ställas.
Anyway, tillbaka till jullklappar. Jag hittade massa roliga fynd som jag tänkt ge bort i julklapp. Tyvär kan jag ju inte avslöja det här, men det är jätteroliga saker, det kan jag lova!
Nu ska jag mysa lite med min kära kisse och njuta av den underbara musiken, puss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

KJEMPE fin blogg!!<3

2011-11-01 @ 18:46:25
URL: http://www.bellejardiniere.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback