Mörk lägenhet, tända ljus och en kvällsmacka.

Vad jag hunnit med att göra idag:
  • Repat på "Black Or White", allt sitter som ett smäck nu.
  • Städat lägenheten.
  • Handlat mat.
  • Tvättat i tre omgångar.
  • Skrivit klart min senaste låt.
Vad jag ska göra härnäst:
  • Skriva klart novellanalysen, som jag egentligen inte ens börjat på.
  • Skriva klart engelskan.
  • Skriva klart naturkunskaps-frågorna.
Ja, nu vet ni lite om vad jag pysslat med idag och vad jag borde pyssla med härnäst. Har fått förfrågan att sjunga på både nyårsafton och nyårsdagen för en saftig peng, klart jag ställer upp. Fattig stage:are som jag är behöver alla pengar jag kan få, haha. Nej, men jag är ändå hemma över nyår, så då kan jag lika gärna tjäna lite pengar för en timmes underhållning. Har faktiskt redan fått tag på tre tänkbara låtar, vet inte riktigt hur många låtar jag ska köra, men några till kan jag nog leta efter.
Så svårt med låtar till just NYÅR, jul är mycket enklare. Kom gärna med tips!
Nu ska jag släcka ner lägenheten, tända lite ljus, ta mig en kvällsmacka och göra klart mina uppgifter som ska vara inlämnade den här veckan. Egentligen skulle det varit inne i helgen, men jag får lite extra tid på mig eftersom att jag inte hunnit med skolan då jag varit sent på Stage och repat och dessutom haft spelningar två helger i rad.
Nu vet ni det också, ha en fin kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback