Stage på dagen, fiesta på kvällen - stagestyle.

Hallå mina fina läsare!

Varför har jag varit så oaktig här mån tro? Jo, har varit i skolan på dagarna och fiestat två kvällar i rad. Så jag har helt enkelt inte haft tid. Men idag ska jag försöka stanna hemma och göra klart min novellanalys. Blev kallad till resursdagen imorgon för just den uppgiften, men gör jag den ikväll, så slipper jag gå imorgon. Då kan jag sova hur länge jag vill, haha!

Imorgon är det 1 december, helt galet. 
Men, det innebär: julkalendern, chokladkalendern och paketkalendern, hehe.
Min mor är så söt att hon slått in 24 paket, som jag nu har så fint upphängt i min kalender på väggen. Sen har mormor köpt en fin chokladkalender till mig. Och sen ska jag självklart se julkalendern på tvn. Hoppas den är något att ha iår! Blir bara sämre och sämre tycker jag. Tänk när de visade "Pelle Svanslös", "Mysteriet på Greveholm", eller "Dieselråttor och sjömansmöss". Det var på den gamla goda tiden det, haha!

Livet flyter på så bra, egentligen, när jag tänker efter.
Det är bara jag som måste tänka till lite bättre, som att äta, haha. Har ätit så dåligt de senaste veckorna, så alldeles strax ska jag ställa mig och laga till en riktig middag, som jag brukade göra när jag flyttade hit. Sen ska jag börja med novellanalysen och faktiskt skicka in den.
Låter bra tycker jag! Hörs senare!

Spexfoto i 9:an.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback