This made my day, thank u viewers!

Har inte varit så glad och munter de senaste dagarna, men detta gjorde verkligen min dag! Tidigare idag la jag upp en video på youtube av Moa Lignells låt "When I Held Ya" och det ångrar jag inte en minut att jag gjorde. Jag har fått så mycket fina kommentarer, värmt otroligt!
Och för bara en stund sen så skrev min vän Erik till mig jag hamnat på orginallåtens förslagssida. Ni vet den högra spalten med förslag som alltid finns brevid ett klipp. DÄR har min cover hamnat, på bara en dag. Och jag fick jättemycket views, på bara EN dag. Sinnes!
Han blev jätteförvånad att se mig där och det kan jag säga att jag blev förvånad jag med. Men oj, vad kul! Riktigt kul faktiskt! :)
Ni får jättegärna tipsa mig om det är någon låt ni vill att jag ska göra en cover på, sånt är jättekul. Så rulla in låtförslag nu, taaaaack! Nu ska jag plinka lite på gitarren min, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback