Tillbaka i Torsås efter en veckas höstlov.

Hej på er!
Idag åkte jag mot Torsås för att ha utvecklingssamtal, det gick faktiskt bra. De ville att jag skulle ta för mig mer och jobba på självförtoendet, men annars var det bra!
När det var klart handlade jag och mamma lite mat, så nu är inte kylskåpet tomt längre. Alltså sitter jag återigen i min lägenhet i Torsås för att gå ännu några veckor på Stage4you. Måste skriva klart naturkunskapen också, det ska vara inne imorgon. Men det är inte så lätt när det är andra tankar som snurrar i huvudet, men jag får försöka. 
Träffade Sara och Nellie en snabbis innan med, det var trevligt!
Sitter just nu och lyssnar lite på musik, som jag inte hört på år känns det som, och tänker tillbaka på gamla tider. Har även skrivit två julkort, redan, haha det ska börjas i tid! Ska nog ta mig nån macka eller nåt och börja på det där nedrans ekologiarbetet. *Suck*

Tog med kära filmen "Jorden runt med Timon & Pumbaa" ner hit.
Imorgon ska jag, David & Lisa se på den, hihi.
Kommentarer
Postat av: heidi

och jag.. om ni inte sparkar ut mig!

2011-11-07 @ 22:26:30
URL: http://lifestylebyheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback