Gig i Kalmarsalen och myskväll @ Lisa's place.

Hey you all!

Uppdateringen har varit kass de senaste dagarna, jag vet. Men det är för att igår var det skola och direkt när vi slutade så var det direkt in till Kalmar som gällde. Det var en lång väntan eftersom att vi var där vid 14:00 och skulle inte uppträda fören runt 21:00-tiden. Men mellan det var det ju soundcheck, smink och outfit som skulle fixas, så vi kunde fördröja tiden lite.
Efteråt taggade jag och Lisa till tusen i Stage-bussen, haha vi taggade till myskväll. Vi orkade inte stanna i Söderåkra för att festa, så vi åkte hem mot Torsås istället och hade myskväll med Pontus, David & Matilda.
Det var en mycket rolig kväll kan jag lova, dock blev det inte mycket sömn. Vi hade tänkt att dygna, men jag och Lisa var de ända som orkade hålla oss vakna. Men sen tog vi nån timmes sömn vi också.
På morgonen var det dock bara hälften av oss som gick till skolan. Skolan, en lördag? Ja, det stämmer! Vi hade och har helg-rep hela helgen. Vi håller på att repa till julkonserterna, än så länge låter det kalas. Tänk då hur det kommer att låta om några veckor, åh.
Jag har haft oturen och blivit sjuk nu med, inte alls kul. Förkyld och har jätteont i halsen (vilket dock kan bero på att jag och Lisa taggade så mycket igår, hahaha). Men jag har i alla fall druckit jättemycket te idag, men jag behöver strepsils eller nåt. 
Ja ja, nu ska jag försöka få tag på Lisa. Lisa, Lisa, Lisa. Ja, Lisa. Hon sover förmodligen, men det får hon inte för vi ska titta på "Timon & Pumbaa" idag, haha.
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback