Nattugglar med Lisa.

Hej era nattugglor!

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe mitt i natten? Jo, det är såhär. Att vid midnatt, så kom jag och Lisa fram till att vi skulle försöka ge oss på engelska-uppgiften tillsammans eftersom att ingen av oss hade kommit någonstans. Så hon tog sitt pick och pack och kom hit. 
Vi kom inte mycket längre. Vi gled runt på tumblr och pratade om pojkar, hähä.
Sen somnade hon när vi väl hade börjat på uppgiften, haha. Dessutom såg jag nu att hon skrivit på alla killars facebook-loggar, från min facebook. Snäll tjej den där, Lisa.
Alldeles strax ska jag också sova, men jag "orkar" inte just nu. Men jag måste så att jag får några timmars sömn innan det är dags att gå upp och pallra sig iväg till Stage. 
Så jag säger godnatt till er nu! Eller de flesta sover nu, men .. godnatt!


Kommentarer
Postat av: lisa

2011-11-23 @ 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback