Lyckad spelning! Dags för allahelgons minnesgudstjänst.

Hej mina kära bloggläsare!
Gårkvällen var riktigt lyckad. Vi fick så himla mycket bra kritik och kommentarer efter att vi hade spelat, så det var riktigt kul. De hade även införskaffat en ny grej som spelade in allting under hela kvällen. Så alla låtar vi spelade igår har spelats in och han som hade hand om det hela har lovat att skicka det till oss. Det lär komma upp här i bloggen någon gång, håll utkik!
Lite senare idag ska jag gå till kyrkan, det är Alla helgons minnesgudstjänst. Men just nu håller jag på att fixa med min lugg som inte vill riktigt som jag vill. Ja, jag har klippt lugg. Så håret ser inte ut som på bilden nedan längre, för jag har skaffat raklugg igen. Bild kommer i ett annat inlägg! Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback