What doesn't kill you makes you stronger.

Sitter här och lyssnar på världens bästa Kelly Clarkson och hennes nya album "stronger". Försöker tänka bort all drama och kaos som uppstod igår, men det är inte lätt. 
Hoppade som sagt in för Jasmine, vilket gick bra till en början. Vad som hände sen tänker jag inte gå in på. Men det blev inte direkt som planerat och det har jag redan bett om ursäkt för.
Ser att "Scary Movie 4" går på tv11 nu, får se hur långt jag vågar titta, haha! Har blivit jättemesig det senaste året, men det har sina anledningar. Fast 4:an är mest rolig, men som sagt .. mesig. När jag var mindre tittade jag konstant på sånna filmer. Och i det här läget borde jag kolla på något som är mer som "Timon och Pumbaa", men äh.
Hyresvärden var här innan och satte dit ett par saker på kranarna så att det ska rinna mindre vatten. Vattnet är tydligen dyrast i landet här nere. Man lär sig nya saker varje dag!
Nu ska jag fortsätta att titta på filmen och ta mig lite blåbärs-yogurt. Får se om det blir någon sömn inatt, annars gör jag väl ett inlägg till för er. Om inte, godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback