Back in Torsås for another week of music production.

God kväll alla fina läsare! :)
Har nyss slängt i mig en pan-pizza efter en lång biltur. Vi åkte förbi min moster för att lämna lite saker, så det blev en längre resa än den vi brukar åka. För att de andra inte skulle komma hem sent så åkte de direkt hem igen.
Idag på morgonen var jag och lyssnade på Jessika och Viktoria när de sjöng i kyrkan. Som de flesta av er vet hade jag och Viktoria en duo tillsammans och vi var lite överallt och spelade, men eftersom jag flyttat har nu Jessika efterträdit mig. Men hon är godkänd, haha! 
Just nu är det "One Three Hill" på tv:n, mysig serie. Har tänkt att jag ska ge mig på och baka lite nu, hittade ett recept på en av mina favorit-bloggar och känner att jag måste pröva. Vi får se hur det blir. Tjingeling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback