Börja vid 13:00, vakna vid 08:00.

Inte okej att vakna så tidigt när jag börjar så sent. Men jag har i alla fall slängt i mig frukost nu. Hade tänkt gå ut och gå en runda idag på morgonen, men vädret ser inte så lockande ut. Så jag ska nog gå ner och tvätta lite, var ska jag annars göra av tiden? 
Har bara en lektion idag, egentligen ingen alls. Den här veckan har grupp 1 premiär för deras cabaré, så då repar de hela veckan. Nästa vecka då vi har premiär repar vi hela veckan. Vi har alltså inga lektioner på Stage-sidan idag och egentligen skulle vi vara lediga då vi inte har vanliga lektioner på måndagar. Men vi har matte-prov på fredag, så då ska vi gå igenom lite om det idag. Helt okej då man bor nära skolan. Vi hörs sen!


Hur söt?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback