Djingis Khan, Cher, Robyn, Neil Young ..

Hej på er, alla fina!
Som vanligt så repade vi inför vår cabaré idag, känns att det börjar dra ihop sig. Och helt ärligt så är jag faktiskt inte ett dugg nervös, det är bara det att låtarna jag valt är väl inte det jag är vad vid att sjunga, men det får gå. Imorgon på kvällen ska vi köra genrep med kläder och allting som det ska vara på fredag och lördag. Jag har lagt ut kläderna på golvet så nu ska de bara ner i väskan. 
Har även försökt röra mig lite samtidigt som jag sjunger till låtarna, haha. Står helt stilla på scenen när jag sjunger, men försöker få ihop någon bra koreografi. 
Jag har hoppat av den enda låten jag spelade på, av olika skäl, men nu ska i alla fall Daniel spela. Tack Daniel, du är grym!
Heidi var här innan också och hämtade ett par skor som hon ska låna av mig, greeeat.
Annars rullar allting på som det ska tycker jag. Livet leker och jag mår super, när jag tänker efter. Fast just nu saknar jag mina kissemissar otroligt mycket :( haha. Åh, hatar att man inte får ha djur här, annars hade jag tagit med dem direkt. Nästa gång jag får se dem har det gått 3 veckor sen sist, galet. Får i alla fall träffa min familj på lördag, det är alltid något.
Nu ska jag ta mig något att äta, vad vet jag inte riktigt. Sen gör jag nog lite olika saker, sitter här, tittar på tv:n och bara tar det lugnt. Ha en trevlig kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback