En bänk i det kalla höstmörkret med en fin vän.

Igår kväll var en galen kväll. Jag och Sara gick till ICA och köpte lite godis, sen satte vi oss på bänken utanför. Där satt vi i några timmar, vi hann träffa en hel del folk medan vi satt där. De som gick förbi åt upp mitt godis, men ändå var det väldigt mysigt att sitta där i höstmörkret.
Idag har jag varit i skolan, hände inget speciellt där. När jag kom hem bakade jag lite bröd som är i ugnen just nu. Skulle tvättat men när jag gick ner så var det upptaget, ställde alltså tvätten där och skrev upp mig hela dagen imorgon. 
Ikväll ska jag träffa Sara igen, och sitta på bänken vid ICA, i höstmörkret, haha. Men det är om ungefär 2 timmar, så nu ska jag fortsätta ha knäppa konversationer med folk i min klass. Hoppas ni får en bra kväll! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback