En helt vanlig måndag, med planer för framtiden.

Hejhej!
Här sitter jag och freshar upp mig lite med en ansiktsmask. Superhärligt!
Idag var jag med mamma i stan och det var en hel del rea överallt, så vi fick med oss en hel del hem. Jag fick en ny klänning, 5 par tights, strumpor, en sjal och lite annat smått och gott. Fick föresten ytterligare en klänning av mamma häromdan, har på mig den just nu, men det syns inte så väl på bilden, tyvär.
På onsdag ska vi eventuellt till Ullared och shoppa loss på Gekås, men det är bara en tanke än så länge. Fick förfrågan av Marika att hänga med dit idag, men jag tackade nej. Hon kommer föresten hit imorgon, vi ska mysa med lite film, grönsaker och dip. 

Åh, åh, åh. Måste säga en annan sak med. Häromdagen fick jag ett ryck och började planera tiden efter gymnasiet. Innan har jag alltid velat flytta upp till Göteborg och plugga vidare där. Men nu har jag hittat en intressant skola i London som jag funderar att söka till. Ja, jag vet att jag kanske är lite väl tidigt ute. Men vet man vad man vill så är planerna stora. Hade varit grymt kul! Det är så mycket jag vill göra .. hatar pengar.

Kommentarer
Postat av: Thildas Diary ♥

Hejsan! Hur är det med dig? :)

Kul blogg du har föressten! :)

Kram!

2011-10-31 @ 20:24:41
URL: http://thildasdiary.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback