Joggingtur i Torsås.

Godkväll alla ni!
Alldeles strax ska jag ge mig ut på en joggingtur, behövligt må jag säga. När jag kommer hem ska jag ta en dusch och sedan sätta mig framför tv:n för att titta på "Pengarna på bordet".
När det är klart ska jag se om min tvätt har torkat nere i källaren och har den det tar jag med den upp till mig, fast det gör jag nog i alla fall.
Kom på att jag måste skriva ner något att berätta tills imorgon på svenskan, men jag har börjat på den och det tar förmodligen inte så lång tid att skriva klart den. Nu drar jag, see ya!

Redo för en joggingtur i Torsås.
Kommentarer
Postat av: Linda †

Svar: Hihi, älskar det! :)

2011-10-03 @ 22:04:46
URL: http://lindaklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback