Klicka på länken för att se teasern till vår cabaré.

Godmorgon! 
Igår fick jag med mig ett par skor hem, lovely. Fick även med mig ett par blåa tights och stora pärl-örhängen. Tack Mammi! Cabarén kunde inte blivit bättre, så himla bra. Inte ens ord kan uttrycka hur bra det var. 
Ikväll är det dags igen och jag känner på mig att det kommer bli galnare än vad det var igår kväll. Efteråt ska vi till Elias och Matilda ska sova här. Kommer bli så kuuuuuul! 
Är både sjukt nervös och galet taggad inför nästa vecka då det är vår tur. 11 stycken jag känner ska komma och kolla, riktigt kul med så mycket stöd! Hoppas på att det kommer bli minst lika bra! Nu ska jag äta lite frukost, tjingeling!

Klicka på länken för att se teasern till vår cabaré: http://vimeo.com/30185751
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback