Marknad, Halloweenkonsert och släktkalas.

Igår när jag vaknat och fixat allt inför skolan och gått utanför dörren stod jag bara med vidöppen mun. Torsås marknad hade, utan förvarning, ställt sig precis utanför dörren. Visste inte hur jag skulle ta mig ut, men det gick till slut!
Dagen var egentligen ganska dålig, men den blev betydligt bättre sen när Matilda hängde med mig hem. Vi lagade lite schnitzel och kroketter, efterrätten blev marängswiss. Gott var det! På kvällen drog vi mot Stage igen för att titta på ESMK09's Halloweenkonsert. Superbra var det! Efteråt åkte jag hem, så inatt har jag sovit hemma, hur skönt som helst.

Idag ska vi ha lite släktkalas här hemma. Både min bror och min syster har fyllt år, så ikväll kommer det lite folk hit. Och dagen består utav förberedelser inför detta. 
Måste även skriva en novell som ska vara inlämnad idag. Bara jag får en idée i huvudet så kan jag skriva en på bara några minuter. Men hjärnan vill inte samarbeta med mig just nu .. suck.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback